Witajcie!



Kilka słów o blogu.

1. Komentarze karmią wenę! (Ponaglenia także.)

2. Wszystkie opowiadania są mojego autorstwa.

3. Proszę o nie kopiowanie i nie rozpowszechnianie tekstów bez mojej zgody. Jest to plagiat i będę na to reagował.

4. Nie czerpię korzyści z prowadzenia bloga.

5. Jeśli autor którejś z grafik nie życzy sobie jej upubliczniania, wystarczy, że da znać w komentarzu pod postem, a grafika zostanie usunięta.

6. Jeśli nie zostawiasz opinii, pozostaw proszę ocenę pod przeczytanym opowiadaniem, aby nam wszystkim żyło się łatwiej i przyjemniej, a ja dzięki temu będę wiedział, co należy zmienić lub poprawić.

7. Ankiety są okresowo, na dole strony.

8.Większość bohaterów występujących w poniższych opowiadaniach została zaczerpnięta z istniejących już w popkulturze, rozpoznawalnych postaci. Tworząc fanfiction bądź slash, nie robię tego z powodów komercyjnych. Dziękuję za uwagę.

piątek, 26 czerwca 2020

Ko - Fi

UWAGA SEKSY!!!
>
>
>

Ok, skoro przykułem już uwagę, to przejdę do rzeczy. 

Jeśli chcecie, by rozdziały pojawiały się szybciej, a ja, żebym miał na kolejną kawę do pisania (absolutnie niezbędną, bo bez niej nie potrafię sklecić nawet zdania), możecie rzucić w wiedźmina groszem. <3

 Kofeina z nieba - niestety - nie spada... ಥ_ಥ 

Będę bardzo wdzięczny za wsparcie, jesteście cudowni! : 3 (Paypal:$/Stripe:pln) 
- Moje konto Ko-fi: https://ko-fi.com/akar_shedarian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz