Witajcie!



Kilka słów o blogu.

1. Komentarze karmią wenę! (Ponaglenia także.)

2. Wszystkie opowiadania są mojego autorstwa.

3. Proszę o nie kopiowanie i nie rozpowszechnianie tekstów bez mojej zgody. Jest to plagiat i będę na to reagował.

4. Nie czerpię korzyści z prowadzenia bloga.

5. Jeśli autor którejś z grafik nie życzy sobie jej upubliczniania, wystarczy, że da znać w komentarzu pod postem, a grafika zostanie usunięta.

6. Jeśli nie zostawiasz opinii, pozostaw proszę ocenę pod przeczytanym opowiadaniem, aby nam wszystkim żyło się łatwiej i przyjemniej, a ja dzięki temu będę wiedział, co należy zmienić lub poprawić.

7. Ankiety są okresowo, na dole strony.

8.Większość bohaterów występujących w poniższych opowiadaniach została zaczerpnięta z istniejących już w popkulturze, rozpoznawalnych postaci. Tworząc fanfiction bądź slash, nie robię tego z powodów komercyjnych. Dziękuję za uwagę.

piątek, 26 czerwca 2020

w przerwie od czytania...






Krótki komiks stworzony przeze mnie,zapraszam do śmieszkowania :DD

2 komentarze:

  1. Będziesz jeszcze pisać? Świetny blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem aktywny na Wattpadzie na swoim profilu Akar Shedarian, gdzie można znaleźć nowe opowiadania. Być może wrócę do aktualizacji tego bloga za jakiś czas.

      Usuń