Witajcie!



Kilka słów o blogu.

1. Komentarze karmią wenę! (Ponaglenia także.)

2. Wszystkie opowiadania są mojego autorstwa.

3. Proszę o nie kopiowanie i nie rozpowszechnianie tekstów bez mojej zgody. Jest to plagiat i będę na to reagował.

4. Nie czerpię korzyści z prowadzenia bloga.

5. Jeśli autor którejś z grafik nie życzy sobie jej upubliczniania, wystarczy, że da znać w komentarzu pod postem, a grafika zostanie usunięta.

6. Jeśli nie zostawiasz opinii, pozostaw proszę ocenę pod przeczytanym opowiadaniem, aby nam wszystkim żyło się łatwiej i przyjemniej, a ja dzięki temu będę wiedział, co należy zmienić lub poprawić.

7. Ankiety są okresowo, na dole strony.

8.Większość bohaterów występujących w poniższych opowiadaniach została zaczerpnięta z istniejących już w popkulturze, rozpoznawalnych postaci. Tworząc fanfiction bądź slash, nie robię tego z powodów komercyjnych. Dziękuję za uwagę.

środa, 25 marca 2020

~~ Krótka notka informacyjna ~~

Moi mili, przepraszam za długą nieobecność, wiele się w międzyczasie zadziało.
Chcę wiedzieć, kto jeszcze śledzi tego bloga i czy jest sens kontynuować tutaj opowiadania, czy może przerzucić się na Wattpada/ WordPressa/ w inne miejsce (z chęcią posłucham pomysłów!) i o czym chcielibyście poczytać : )

Mogę obiecać max 2 opowiadania tygodniowo i postaram się wrzucać powiadomienia na fanpage FB, żebyście mogli śledzić na bieżąco, co pojawi się na blogu^^

Nie zawieszam działalności! Jeśli macie swoje stronki/ blogi, możecie wrzucać w komentarzach, z chęcią zerknę  ; )

Do napisania!

4 komentarze:

  1. Wchodziłam na te stronkę już tyle czasu z nadzieją że jeszcze się coś pojawi i się doczekałam. Proponuję wattpada, dużo osób tam teraz siedzi a twoje opowiadania są tak świetnie pisane że zasługują na szerszą publiczność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za motywację, już założyłem Wattpada; bardzo się cieszę, że dostałem tutaj jakiś odzew -ktoś nadal to obserwuje- bo najbardziej mnie kręci pisanie dla czytelników! Czasy twórczości "do szuflady" minęły bezpowrotnie, więc bez informacji zwrotnych, ciężko mi było przezwyciężyć brakowenowego potworka.

      Usuń
  2. Już tyle czasu wchodzę tu z nadzieją że może coś się pojawi nowego i w końcu się doczekałam, nawet nie wiesz jak się cieszę. Proponowała bym przejść na Wattpada nawet popularna stona. Sporo ludzi prowadzi też jednocześnie i stronkę na Wattpadzie i bloga zabezpieczając się w ten sposób w razie gdyby Wattpad im coś usunął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wattpad założony, chętnie posłucham pomysłów, które serie macie ochotę poczytać w kontynuacjach i które wrzucić tam jako pierwsze w kolejności : )

      Usuń